Child’s Development Department. The team of therapists overlooks the diagnosis of child’s development, early rehabilitation, informational and psychological family support.
Діти віком від 4 до 15 років, які:
- мають встановлений діагноз (синдром Дауна, розлади аутистичного спектру, ДЦП,
порушення зору тощо),
- з групи соціального ризику (сім’ї з батьками-підлітками, психічні та фізичні хвороби
батьків тощо).
Пропонуємо діагностичні інструменти для оцінки розвитку дитини:
- CASD (скринінговий опитувальник щодо розладів аутистичного спектру)
- ADOS (Шкала Спостереження для Діагностики Аутизму)
- PEP-3 (Психоосвітній профіль)
- Bayley Scales of Infant and Toddler Development (Third Edition) - Screening Test
- Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера)
- IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей- IV)
- Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія) набір шкал для оцінки розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ)
Використання діагностичних інструментів рекомендовано для:
• Оцінки комунікативних можливостей ;
• Оцінки та опису можливостей зорового сприймання для використання засобів альтернативної та підтримуючої комунікації;
• Діагностики когнітивних можливостей (використання комплекту тестувань з діагностичних інструментів);
• Обстеження моторних можливостей дітей (підбір адаптованого обладнання)
Кожна з оцінок потребуватиме мінімум трьох візитів до Джерела для:
1. першої консультації (1 година)
2. діагностичних сесій, що можуть включати від 1-5 сесій по 1-2 години залежно від запиту та обраної методики
3. представлення та обговорення результатів діагностики (1 година).
За результатами оцінки виставляються індивідуальні цілі втручання та рекомендації батькам щодо подальшої роботи в домашніх умовах.
Корекційні індивідуальні та під групові заняття, здійснюється обстеження мовленнєвого розвитку, постановка звуків, автоматизація, введення в самостійне мовлення, розвиток зв’язного мовлення та граматичних категорій. Використовуються альтернативні засоби
комунікації, елементи логоритміки та казкотерапії.
Корекційні індивідуальні та під групові заняття, проводиться обстеження психічного розвитку, надається консультація з питань поведінкових проблем. Також проводяться арт-терапевтичні заняття.
Корекційні заняття з врахуванням особливостей та індивідуального підходу, надають консультації та рекомендації щодо підбору реабілітаційного обладнання та самостійної роботи.
Підготовчі заняття до шкільного навчання та до вступу у дитячий садок. Заняття
відбуваються у підгруповій формі.
Tomatis терапія – метод нейросенсорної слухової стимуляції для дітей та підлітків. Метод рекомендовано для дітей з розладами спектру аутизму, з ДЦП, синдромом Дауна, з затримкою психо-мовного розвитку, гіперактивністю, порушенням координації рухів, при проблемах зі сном та харчуванням.
Пацієнт (найчастіше це дитина з особливими потребами) надягає спеціальні навушники, в яких грає мелодія з різною частотою звуків. Заняття тривають по 2 години та є індивідуальними. Діагностика потреби використання методу Tomatis - безкоштовна.
Ви можете записатись на консультацію до фахівців за телефонами:
+38 (063) 746 16 24, (032) 227 36 02